Kommunen beklager fejl: Nu kan bilister få pengene tilbage for parkering

“Det her er ikke en alt for sen aprilsnar eller en lidt for tidlig julegave.”
Sådan skriver Aarhus Kommune på i Facebook-siden “Trafik i Aarhus” tirsdag morgen.
I opslaget beklager kommunen over for de aarhusianere, der er blevet opkrævet penge i kommunale betalingsautomater 2. pinsedag, den 9. juni.
Grundet en teknisk fejl i betalingsautomaterne blev 263 bilister opkrævet penge på helligdagen.
Normalt er det gratis at parkere i Aarhus både på helligdage og søndage.
Men nu kan du dine penge tilbage.
Via et link i kommentarsporet, kan du logge ind med MitId og få beløbet retur.