Den aarhusianske natur: Ny gratis udstilling er åbnet i Aarhus

Har du (ligesom de fleste) en stor kærlighed til Aarhus og naturen omkring byen?
Så skal du tage forbi Dokk1 lige nu.
Her har Aarhus Kommune i samarbejde med dygtige fotografer åbnet en udstilling om netop den aarhusianske natur.
Og det bedste af det hele: det er fuldstændig gratis at besøge den.
Læs også: Dyk ned i verdenshistorien: Moesgaard løfter sløret for kommende særudstillinger 60 aarhusianske fotografer
Billederne i udstillingen er taget af over 60 naturglade aarhusianere.
De viser gennem billederne, hvor forunderlig naturen er ved vores yndlings by.
Uanset om du allerede elsker naturen, eller om du er mere skeptisk, er billederne enormt fascinerende at gå på opdagelse i.
Du finder udstillingen på Dokk1 frem til den 20. maj.