Område afspærret: Politi og brandvæsen til stede i Skejby

Politi og brandvæsen er lige nu til stede på Skelagervej ved Skejby Centret, hvor et område er blevet afspærret og undersøges nærmere.
Det meddeler Østjyllands Politi.
“Vi er sammen med brandvæsenet til stede på Skelagervej ved Skejby Centret i det nordlige Aarhus i forbindelse med en anmeldelse om brand.
Vi har afspærret et område og undersøger forholdene nærmere. Tidshorisont pt. ukendt. Ingen personer er kommet til skade,” skriver Østjyllands Politi på X og tilføjer:
“Branden er slukket, men vi undersøger fortsat brandårsagen, som pt. er ukendt.
Der vil derfor stadig være politi til stede i området, indtil undersøgelserne er afsluttet. Følg vores anvisninger på stedet.”