Politiet flager på halv i dag: Betjent omkommet i tragisk ulykke

I dag flager Østjyllands Politi på halv fra deres bygninger.
Det meddeler de på meddelelsestjenesten Politi Update.
Politiet flager på halv, da en betjent fra Syd- og Sønderjyllands Politi i nat afgik ved døden i forbindelse med et færdselsuheld på Sønderjske Motorvej ved Aabenraa.
Her kom en yderligere kollega også alvorligt til skade.
“Vi sender vores tanker til alle berørte pårørende og kollegaer,” lyder det fra Østjyllands Politi.