På vej hjem fra ungdomsklub: 15-årig overfaldet af tre mænd

Torsdag aften kl. 21:40 blev en 15-årig dreng overfaldet af tre maskerede mænd. Overfaldet skete på Fuglebakkevej i det vestlige Aarhus.
Det fremgår af Østjyllands Politis døgnrapport.
Den 15-årige forurettede var på vej hjem fra ungdomsklubben, da han tæt på sin bopæl blev overfaldet.
Forurettede blev tildelt slag med et baseballbat samt eksponeret med peberspray, inden de tre gerningsmænd løb fra stedet.
Den 15-årige blev efter overfaldet tilset af ambulancepersonale, men der var tale om overfladiske skrammer og ikke behov for yderligere behandling.
Læs også: Blev revet ud af sin bil: 17-årig overfaldet på p-plads Der blev ikke udfundet mistænkte ligesom motivet for overfaldet stadig er uklart.
Der blev søgt med patruljehunde nærheden af gerningsstedet, og der blev sikret spor i sagen, der formentlig kan være medvirkende til identificering af en eller flere af gerningsmændene.