Stak af fra stedet: Påkørte 20-årig bagfra og truede hende efterfølgende på livet

Onsdag middag kørte politiet ud til en adresse i Aarhus N.
Årsagen til besøget var, at en 20-årig mand dagen før havde været involveret i et færdselsuheld på Gudrunsvej i Brabrand.
Her påkørte han en 20-årig kvinde bagfra, da hun holdt i svingbanen i krydset, hvorefter den 20-årige mand kørte fra stedet.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Den 20-årige kvinde var dog klar over, hvem manden var, og mødtes med ham senere samme aften for at tale om, hvordan de skulle sørge for udbedring af skader på kvindens bil.
Der opstod uenighed, og i den forbindelse kom den 20-årige mand, ifølge anmeldelsen, med flere trusler på kvindens liv.
Kort før patruljen ankom til adressen, passerede de den 20-årige mand, som kom kørende i bil, og de satte derfor efter ham. Den 20-årige satte farten op og smed herefter bilen og forsøgte at løbe fra stedet.
En hundepatrulje fik dog fundet den 20-årige samt flere effekter, som han havde smidt fra sig under flugten. Der blev blandt andet fundet flere salgsposer med kokain, tre knive og en bæltetaske med en pistollignende genstand.
Den 20-årige blev anholdt og sigtet for sin medvirken i færdselsuheldet, for besiddelse af narko med henblik på salg og for trusler mod et vidne.