Politi og brandvæsen massivt til stede: Har afspærret område i midtbyen

Torsdag formiddag er Østjyllands Brandvæsen og politi massivt til stede ved Banegårdspladsen.
Politiet fortæller til Århus Stiftstidende, at de er rykket ud efter at have modtaget meldinger om gaslugt:
“Vi er rykket ud til en melding om gaslugt, hvilket er en melding, der er givet af en med forbindelse til ejendommen, siger operationschef ved Østjyllands Politi, Anders Rathcke til avisen.
Aktionen finder sted ved Aarhus Jernbane Apotek.
I forbindelse med indsatsen har politiet haft spærret det nordgående spor på Banegårdspladsen.
“Der var tale om en utæt gasflaske, som nu er lukket,” lyder det fra Østjyllands Politi på X.