Farligt vejr: Politiet med opfordring efter flere uheld

Tirsdag har der været flere færdselsuheld på de østjyske veje på grund af glatte veje.
Særligt på motorvejen omkring Randers var der i morges udfordringer, der også gav en del kødannelse.
Det skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Der vil fortsæt være glat nogle steder, så kør forsigtigt og vær opmærksom i trafikken, lyder det fra politiet.
Også Vejdirektoratet skriver, at der kan være vanskelige køreforhold og glatte veje.
“Tøvejret medfører masser af vand på vejene. Det kan betyde risiko for akvaplaning de steder, hvor vandet ikke kan løbe væk på grund af den sne, der stadig ligger,” skriver de.