Kaldt ud til mulig drukneulykke: Politi og redning til stede ved Brabrand Sø

Politi og redning er rykket talstærkt ud til Brabrand Sø, efter vidner tidligere på aftenen spottede en mand i søen.
Manden er nu reddet op og kørt til sygehuset, oplyser Østjyllands Politi på X.
“Vi er pt. tilstede ved Brabrand sø til en mulig drukne ulykke. Anmeldere på stedet ringede 112, da de så og hørte en person i søen råbe om hjælp.
Manden er reddet op og kørt til sygehuset. Tilstand pt. ukendt. Vi arbejder stadig på stedet,” lyder det fra politiet.
Overfor TV 2 Østjylland uddyber vagtchef Mikael Hamann:
“Manden sad formentlig fast i noget mudder, og det var svært at få ham ind. Jeg kan fortælle, at vi har ydet hjerte-lunge-redning derude.”

Der er fortsat intet nyt om mandens tilstand. De pårørende er underrettet.
Opdateres…