Midt under udrykning: Politibiler kollideret i trafikeret kryds

Opdatering kl. 13.29: I alt fire betjente, som befandt sig i de to involverede køretøjer, da færdselsuheldet opstod, er blevet kørt til kontrol på hospitalet – ingen af dem er umiddelbart kommet til skade.
Politiet og øvrige myndigheder arbejder fortsat på stedet, hvor oprydningsarbejdet snart forventes at være overstået. Følg vores anvisninger og forvent en smule forlænget rejsetid omkring krydset, lyder det i en ny melding fra Østjyllands Politi.
To patruljebiler fra Østjyllands Politi har mandag omkring kl. 12.26 været involveret i et færdselsuheld i Aarhus.
Begge biler kørte angiveligt udrykningskørsel og var på vej til hver sin opgave i syd- og vestgående retning, da de stødte sammen i krydset mellem Vestre Ringgade og Silkeborgvej.
Det meddeler Østjyllands Politi.
Ingen betjente er umiddelbart kommet til skade, men begge køretøjer har fået større materielle skader.
Ingen øvrige parter involveret.
Krydset forventes genåbnet snarest muligt, meddeler Østjyllands mandag kl. 13:02.


