Har du set ham?: Politiet efterlyser 38-årig

Opdatering mandag 29. september: Manden er nu kommet hjem i god behold, oplyser Østjyllands Politi. Vi har derfor fjernet navn og billede fra artiklen.
Østjyllands Politi efterlyser onsdag aften en 38-årig mand.
Han forlod hjemmet i nedtrykt tilstand.
Det skriver politiet på X.
De skriver også, at han kan være søgt mod Nordjylland.
Hvis du ser ham, eller ved hvor han er, bedes du kontakte Østjyllands Politi på 114.