Populær café udvider: Åbner nyt spisested i Aarhus

Den populære café Me We Dining, som mange aarhusianere allerede kender fra starten af Strøget i Aarhus, tager nu næste skridt og åbner en ny lokation i Viby Centret.
Med udvidelsen bringer Me We sit karakteristiske koncept med sig: en moderne fortolkning af det vietnamesiske køkken, hvor autentiske asiatiske smage møder friske, skandinaviske råvarer.
Kombinationen har allerede gjort stedet til en favorit i midtbyen – og nu får endnu flere mulighed for at være med.
Lækre bowls og banh mi
Hos Me We Dining er menuen enkel, men gennemtænkt. Fokus er på få, veludførte retter, hvor kvalitet og smag er i centrum.
En af de mest populære er caféens version af poke bowl – en ret med rødder i Hawaii, som her er nyfortolket med vietnamesiske smagsnuancer. Her kan du selv sammensætte din bowl med forskellige alt fra kylling, rejer og laks med friske grøntsager.
Samtidig er bánh mì et fast og elsket indslag på menuen. Den sprøde sandwich er fyldt med grønt, protein og hjemmelavede dressinger, der tilsammen skaber en frisk og smagfuld oplevelse med masser af karakter.
Den nye café åbnede i Viby Centret den 7. april og kører resten af måneden et tilbud, hvor du kan få en bowl og sodavand for kun 100 kr.