Under forvandling: Populært Aarhus-spot lukker midlertidigt

Hvis du drømmer om en minigolf-date hos Aarhus’ helt store minigolf-hit inden for nærmeste fremtid, bliver du nok skuffet.
Camping, der ligger ved åen i Aarhus, har nemlig lukket resten af august og hele september.
Det skriver de på deres Instagram.
Det er der dog en helt særlig grund til, som kun gør det endnu bedre at besøge stedet fremover.
Derfor holder de lukket
Camping skal nemlig renoveres.
“Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage, når vi genåbner – og det bliver endnu bedre end før,” skriver de.
For nylig åbnede Camping for deres nye udeområde. Her blev området beriget med en masse siddepladser, så det var muligt at starte eller slutte sin minigolf-duel med lidt koldt at drikke i et godt solspot.
Men nu er det altså tid til, at de indendørs faciliteter også skal have en kærlig hånd.
Læs også: Det perfekte solspot: Aarhus’ minigolf-hit klar med nyt stort udeområde Camping sender en stor tak for deres kunders forståelse og vender stærkt tilbage inden længe.