Samme lokation i 30 år: Restaurant i midtbyen er sat til salg

Restaurant Dauphine har ligget i Frederiksgade siden 1996. Men nu er lokalerne sat til salg.
Det skriver Restaurantsælgeren.
Det betyder dog ikke, at det er slut med den populære franske restaurant – tværtimod.
De oplever nemlig stor efterspørgsel på selskaber og må derfor sige nej til alt for mange.
“Vi afviser for mange selskaber, så vi har brug for nye lokaler. Vi rykker til etplanslokaler med samme antal pladser, men med mere luft til selskaber,” fortæller Morten Baagøe, der er en af ejerne af restauranten.
Samme atmosfære og charme
Morten Baagøe vil dog endnu ikke afsløre, hvilke lokaler de flytter i.
“Det bliver stadig i Aarhus C, og det bliver i lige så hyggelige lokaler med samme atmosfære og charme. Vi vil gerne bevare stemningen og det gammeldags look,” fortæller han.
Det bliver altså samme stil og samme koncept, som du kender – bare på en ny lokation.
“Vi vil dog gerne give niveauet et ekstra hak op, og det får vi muligheden for nu,” fortæller Morten Baagøe.
Restaurant Dauphine flytter i nye lokaler senest den 1. januar 2027.
De håber på, at det kan ske inden da, hvis deres nuværende lokaler bliver solgt.