Sake og sushi: Populær restaurant inviterer til overdådig japansk aften

Er du klar på en aften med japansk hygge, lækker sushi og virkelig god sake?
Så skal du sætte kryds i kalenderen enten 1., 15. eller 29. maj, hvor KAZO Izakaya inviterer indenfor til et event, der er som skræddersyet til dig, der elsker japanske smagsoplevelser.
Her vil der blive dækket op ved lange fællesborde, inden dørene åbner kl. 18.00, og deltagerne tager plads.
Book plads ved bordet lige her
Smag 5 forskellige sake
I glasset vil du få skænket hele fem japanske risvine, så du kommer ikke til at mangle noget at skåle i undervejs.


De forskellige sake parres med en nøje sammensat sushimenu, der bringer det bedste frem i hver af dem.
Disse sake serveres:
Ishi No Kanbase
Bijito Junmai Ginjo
Ine Mankai
Gonin Musume
Katori 90 Namagenshu
“Vi glæder os til en aften med god stemning og skål i sake. Tag en ven med – eller kom alene og mød andre madglade mennesker,” lyder opfordringen fra KAZO Izakaya.
Læs også: Hylder det skæve Japan: Ny japansk restaurant åbner i Aarhus Oplevelsen koster 750 kroner pr. person, og der er begrænsede pladser, så du skal ikke vente for længe med at slå til.
Hvad: Sake & Sushi Aften
Hvor: KAZO Izakaya
Hvornår: 1., 15. og 29. maj
Eventet foregår hos KAZO Izakaya på Jægergårdsgade 60. Du kan sikre dig en plads ved bordet lige her