Se billederne: Prinsesse Isabella blev fejret med manér i Aarhus

Aarhus dannede ramme om en stor royal festdag, da Prinsesse Isabellas 18-års fødselsdag blev fejret til den helt store guldmedalje fredag.
Festlighederne foregik i og omkring rådhuset, hvor mange aarhusianere var mødt op i dagens anledning.
Prinsesse Isabella og den kongelige familie blev budt velkommen med flag og fødselsdagssang.
Herefter stod der bl.a. modeshow, sommerkager, danseperformance og livemusik ved de lokale kunstnere Østen og Dayyani på programmet.
Læs også: Netop meldt ud: Danmark får ny flagdag Aarhus Kommunes fotografer Niels Aage Skoubo og Peter Brøgger var til stede på Rådhuspladsen, hvor de forevigede den flotte modtagelse.
Se billederne i galleriet herunder:




