Signalanlæg påkørt: Uheld skaber problemer i myldretidstrafikken

En svingbane i krydset mellem Randersvej og Brendstrupgårdsvej er lige nu spærret, efter der er sket et uheld her til eftermiddag.
Spærringen skyldes, at en bil er kørt ind i et signalanlæg i krydset.
Østjyllands Politi oplyser til TV 2 Østjylland, at anmeldelsen kom kl. 15:01.
Det er endnu uvist, om nogen er kommet til skade i forbindelse med uheldet.