Kun 350 kroner: Skovmøllen Ø lancerer koncept med sæsonmenu og drikkevarer ad libitum

Den 9. januar lancerer Skovmøllen Ø et helt nyt koncept.
De inviterer nemlig fremover til “En aften på Skovmøllen Ø”:
“Vi har sammensat en aften ved vandet, hvor I kan læne jer tilbage og nyde de smukke omgivelser, sæsonens menu samt lækre vine og andre skønne drikkevarer,” lyder det fra Skovmøllen.
Her får I en helstøbt aften med fokus på nærvær, gode smage og drikkevarer ad libitum i tre timer.
Og lige nu kan du få hele herligheden til kun 350 kroner i hverdagene og 550 kroner i weekenden med MigogAarhus.
Du skal blot skrive “MigogAarhus” i kommentarfeltet, når du booker bord.
Du kan booke til op til otte personer, og tilbuddet gælder tirsdag-torsdag hele januar og februar – og fra mandag til torsdag i uge 7.


Sæsonens bedste råvarer og nøje udvalgte vine
Aftenen byder på en menu med tre serveringer med sæsonens bedste råvarer, nøje udvalgte drikkevarer og fortællinger om både maden, stedet og råvarerne.
I starter med velkomst-cava og en appetizer.
Herefter får I den sæsoninspirerede menu serveret.
Og hertil kan I selv forsyne jer med drikkevarer, som Skovmøllen har stillet frem.
Her vil der blandt andet være vine, øl, alkoholfri alternativer, lemonade, sodavand, vand med og uden brus, Skovmøllens signaturkaffe og økologisk te fra Ronnefeldt.

Alt er inklusiv – også parkering
Når februar er ovre, får I “En aften på Skovmøllen Ø” for 550 kroner fra tirsdag til torsdag, mens aftenen fredag og lørdag koster 675 kroner.
Derudover kan I tilkøbe en ekstra time med drikkevarer ad libitum for 125 kroner, hvor I også får sødt fra Skovmøllens eget bageri og et glas avec – lagret rom, cognac eller calvados.
Der er ankomst kl. 18 eller 18.30, mens aftenen slutter kl. 21 eller 21.30.
Alt er inklusiv i prisen – også parkering i p-hus, Bassin7 – du skal blot registrere din bil ved ankomst i restauranten.