Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Smørrebrød fra øverste hylde: Spisested flytter i nye rammer

Mad Med Mondrup har på kort tid markeret sig som en af de mere ambitiøse aktører på den aarhusianske smørrebrødsscene, siden de i september åbnede i Markedshallen Nicolinehus.

Med erfaring fra Michelin-køkkener i både Danmark og udlandet har stifter og køkkenchef Magnus Mondrup skabt et koncept, hvor klassisk dansk smørrebrød løftes til et gourmetniveau.

Her er fokus på både smag, æstetik og helhedsoplevelsen – og netop den tilgang har gjort dem bemærket.

Nyd smørrebrød hos hypet bageri

Efter en periode i Markedshallen Nicolinehus er der nu nye planer for Mad Med Mondrup.

I et opslag på Facebook annoncerer spisestedet nemlig, at de rykker videre til en ny adresse i Studsgade – og dermed tager hul på et nyt kapitel.

“Efter mange gode dage i Markedshallen nærmer vi os nu en ny begyndelse,” skriver de bl.a i opslaget.

Sidste åbningsdag i Markedshallen bliver den 20. april, hvorefter der den 21. april holdes helt lukket for smørrebrød ud af huset.

Allerede dagen efter, den 22. april, åbner de igen for takeaway fra den nye adresse i Studsgade 5.

Fra den 1. maj bliver det også muligt at nyde smørrebrødet på stedet hos Gotfred, som også netop har flyttet adresse fra Havnegade til Studsgade.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Mest læste historier i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.