Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Nu sker det: Sommerperle slår dørene op på Aarhus Ø

Langs Bassin 7 ligger en perlerække af smukke (og ekstremt dyre) badehuse.

Men vidste du, at ét af dem har huset en særlig café de seneste somre? Hvis ikke du nåede forbi sidste år, har vi godt nyt.

For nu vender pop up-caféen ved navn Oskaffe tilbage på Aarhus Ø.

Det er Oskar Grydholdt Markvad, der sammen med sin storebror Anton står bag caféen, som er at finde i badehuset på Irma Pedersens Gade 55F.

“Så er det altså allerede i morgen, at vi for fjerde sommer i streg åbner Oskaffe i badehus 55F.

Vi håber på at se rigtig mange af jer i denne eller næste uge torsdag til søndag kl. 12-17,” skriver de to brødre på Facebook i dag.

Nu sker det: Sommerperle slår dørene op på Aarhus Ø

Inviterer indenfor i 8 dage

Oskaffe byder vanen tro på hjemmebagte kager og toasts såvel som kaffe i solen.

Men det er altså kun midlertidigt, vi får fornøjelsen af Oskaffe.

Caféen er udelukkende åben i dagene torsdag-søndag i uge 29 og 30.

På åbningsdagene kan du kigge forbi caféen i badehuset kl. 12.00 – 17.00.

Hvad: Pop up-caféen Oskaffe
Hvor: Irma Pedersens Gade 55F
Hvornår: Tors-søn i uge 29 og 30

Så skynd dig at besøge det hyggelige sommerinitiativ, inden det er for sent.

Del artikel


Korte videoer

Mest læste historier i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.