Kan påvirke busdriften: Stor razzia i gang i midtbyen

Lige nu er der en razzia i gang på Aarhus Rutebilstation.
Det skriver Århus Stiftstidende.
Færdselsstyrelsen og Nordjyllands Politis Tungtvognscenter Nord er i aktion.
De er i gang med at gennemgå busserne en efter en.
Midttrafik fortæller til avisen, at razzian kan risikere at påvirke busdriften, og at busselskaberne vil melde ud i trafikinfo.
Stiften skriver, at der indtil videre er blevet undersøgt 20 busser.
Der er fundet fejl på en af bussernes bremser, men ellers har de fleste fejl ikke betydning for bussernes kørsel.