Bil på vej i vandet: Stor udrykning til vanvittig parkering på Aarhus Ø

Politi, brandvæsen og redning måtte her til eftermiddag rykke talstærkt ud til det østlige hjørne af Aarhus Ø.
Det skete som reaktion på en alarm om færdselsuheld og en bil på vej i vandet, skriver TV 2 Østjylland.
Og det var da også et noget aparte syn, der mødte beredskabet, da de ankom til stedet.
På kanten lige ud for Lighthouse hang der nemlig en bil, der tilsyneladende var faretruende tæt på at styrte i vandet.
Meldingen om uheld var altså falsk alarm, men at bilen så ud til at være på vej i bugten, kan der vist ikke være to meninger om.
“Den stod og truede med at trille i,” siger indsatsleder ved Østjyllands Brandvæsen Steen Bøje da også til lokalmediet.
Det skete dog aldrig, for bilen nåede at blive trukket i land i tide.
Og det formentlig til stor glæde for bilens ejer, der ifølge TV 2 Østjylland var til stede til at overvære indsatsen.
Hvordan bilen endte i så faretruende en position, melder historien ikke noget om.


