Hårde opbremsninger på stribe: Stort hul i motorvejen skaber farlige situationer

Opdatering: Der er åben for al motorvejstrafik igen, men der er stadigvæk kø, som skal afvikles, lyder det i ny melding.
Et stort hul i højre spor skaber lige nu farlige situationer på E45 i retning mod Aarhus.
“Et meget stort såkaldt slaghul i højre spor mellem frakørsel 43 Sønder Borup og 44 Hadsten er skyld i kraftige opbremsninger.
Flere biler er allerede kørt i hullet, og der holder biler i nødsporet.
Vejdirektoratet er på vej til stedet, for at spærre af og reparere hullet,” lyder det fra P4 Trafik, der senere tilføjer:
“Der er endnu flere biler, som er kørt i hullet, og der holder 10-12 biler i nødsporet.”
I seneste opdatering kl. 07:39 lyder det, at højre spor nu er spærret, og at bilister, der skal mod Aarhus, må påberegne ekstra køretid.
Det fremgår også af Vejdirektoratets trafikkort.