Politi og ambulancer til stede: Stort uheld på trafikeret vej i Aarhus

Der er sket et voldsomt uheld i Aarhus i dag.
Uheldet fandt sted i krydset mellem Marselisboulevard og Stadion Allé.
Det skriver Århus Stiftstidende.
To 14-årige piger på gåben og en kvindelig cyklist på 30 år er blevet kørt ned af en mandlig bilist.
Der er umiddelbart ikke nogen, der er kommet alvorligt til skade – dog er den ene af pigerne blevet kørt til tjek på skadestuen.
To ambulancer, tre politivogne og en lægebil var til stede. Billisten er blevet anholdt og får taget en blodprøve.
Østjyllands Politi oplyser til Århus Stiftstidende, at de er færdige med at arbejde ved ulykkesstedet.