Takker af efter 10 år: Kendt spisested lukker i Aarhus

Med undtagelse af en kort afbrydelse og et ejerskifte har Toast It været en fast bestanddel af Klostergade siden 2015.
Men nu lakker det mod enden.
Det populære spisested lukker og slukker i begyndelsen af det nye år.
Det meddeler teamet bag på Facebook:
“Efter 10 helt vilde uforglemmelige år på Klostergade må vi sige farvel til vores elskede sted. Vi er fyldt med taknemmelighed for alt, vi har oplevet sammen med jer.
Tusind tak for alle de vanvittigt gode stunder, de sene nætter, de høje grin, de varme toasts midt i vinterkulden og de mange minder, der er skabt inden for disse vægge.
I har gjort Toast It til noget helt særligt,” lyder det i opslaget.
Nye folk rykker ind
Lokalerne på Klostergade 68 kommer dog ikke til at stå tomme, hvis man skal tro teamet bag Toast It:
“Lokalerne har vi solgt til nye spændende folk, som snart åbner noget helt nyt – vi glæder os til at se, hvad der kommer!”
Læs også: Uddeler 200 gratis burgere: Ny burgerbar åbner på kendt adresse i Aarhus Indtil da holder toastbaren døren åben helt frem til udgangen af januar 2026, men det er sandsynligvis ikke helt slut til den tid.
“Og hvad sker der så med Toast It? Vi er stadig forelskede i vores koncept og arbejder hårdt på at finde en ny plads i en af byens fede madmarkeder.
Så det her er ikke et endeligt farvel – det er mere et “vi ses snart et andet sted!” lyder det fra Toast It.