Magisk moment: Thomas Helmig synger Malaga foran fyldt stadion i Aarhus

De feststemte fans på et totalt udsolgt Ceres Park Vejlby har lige fået sig en oplevelse ud over det sædvanlige.
Kort før kampstart trådte Thomas Helmig frem på grønsværen og sang ‘Malaga’ med hjælp fra de tusindvis af fremmødte.
Uden tvivl et øjeblik, som de rigtig mange aarhusianere vil huske i mange, mange år.
Det var på forhånd varslet, at Helmig formentlig ville fremføre sit legendariske hit i forbindelse med sæsonens sidste kamp.
Læs også: AGF-direktør afslører: Thomas Helmig har lovet at synge Malaga For nylig udtalte AGF-direktør Jacob Nielsen live i radioen på P4, at han havde landet en helt særlig aftale:
“Jeg har en aftale med Thomas Helmig om, at han har lovet, at han vil være med til at synge Malaga før kampen.
Det kan jeg godt afsløre allerede nu,” lød det fra Jacob Nielsen.
Fællessang før kampstart
Tidligere havde På Slaget 12 sunget deres store hit ‘Hjem til Aarhus’ foran de fremmødte på Ceres Park Vejlby.
Men kongen af Aarhus lod vente på sig.
Læs også: Helmig ude med ny single: Fortolker ikonisk dansk hit Først ganske få minutter før kampstart indtog Thomas Helmig grønsværen og gav fansene, spillerne – og ja, hele Aarhus – et øjeblik, som vil blive husket.
AGF tager her til aften imod Viborg FF i sæsonens sidste Superligakamp.
Efter opgøret modtager spillerne deres velfortjente guldmedaljer og får endelig lov til at løfte DM-pokalen.