Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Har du set dem?: To 13-årige piger meldt savnet

Arkivfoto: Presse-fotos.dk
Arkivfoto: Presse-fotos.dk

Opdateret: Begge piger er fundet i god behold og er tilbage ved deres familier.

Østjyllands Politi beder om offentlighedens hjælp til at finde frem til to 13-årige piger, der er blevet meldt savnet af deres pårørende.

Politiet mistænker ikke, at pigerne har været udsat for en forbrydelse, men både politi og de pårørende vil gerne høre fra pigerne.

To 13-årige piger forlod onsdag formiddag omkring kl. 10.00 en adresse i det nordlige Aarhus, og siden da har de pårørende ikke hørt fra dem.

Østjyllands Politi har ingen mistanke om, at de to piger har været udsat for en forbrydelse, men politiet vil gerne i kontakt med pigerne for at sikre, at de har det godt.

De har efterladt deres telefoner derhjemme, og det har derfor ikke været muligt at træffe dem på den måde.

Ifølge anmeldelsen forlod den ene af pigerne, muligvis adressen i det nordlige Aarhus iklædt en mørkeblå Monclear-jakke. Deres påklædning er derudover ukendt.

Hvis man har kendskab til, hvor de to piger befinder sig, skal man kontakte Østjyllands Politi på telefonnummer 114 eller få pigerne til at rette henvendelse til deres pårørende.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Mest læste historier i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.