To biler kørt sammen: Køen vokser mod Aarhus

Opdatering: Motorvejen er nu genåbnet, og køen er afviklet.
Der er sket et uheld i sydgående retning på motorvej E45 mellem 44 Hadsten og Aarhus Nord.
To biler er kørt sammen på strækningen, og derfor er venstre spor spærret.
“Køen vokser hurtigt, da uheldet er svært at passere. Den starter nu på den anden side af afkørsel 44 Hadsten,” lyder det fra P4 Trafik.
Vejdirektoratet melder ligeledes om et blokeret spor og kødannelse i retning mod Aarhus.
Seneste melding er, at politi og redning nu er ankommet til stedet, hvor oprydningen er påbegyndt.