Truede eks med kniv: Topnavn på Grøn idømt fængsel

Han er et af topnavnene til sommerens Grøn.
Men nu er det usikkert, om han overhovedet er i stand til at tage med, når karavanen ruller ud i juli.
Rapperen Benny Jamz er nemlig blevet idømt tre måneders ubetinget fængsel for at have truet sin eks-kæreste med kniv.
Det skriver Ekstra Bladet.
Grøn har allerede solgt samtlige billetter til alle byer.
På plakaten i år finder man blandt andre Lukas Graham, Mumle, Andreas Odbjerg – og altså Benny Jamz.
Men med en fængselsdom på tre måneder kan noget tyde på, at koncerterne bliver uden den populære rapper.
Læs også: Surprise, Aarhus: TopGunn og Gobs giver gratis koncert MigogAarhus har rakt ud til Grøn og fået følgende udtalelse fra Theis Petersen, indsamlingschef i Muskelsvindfonden:
“Den verserende sag omhandler forhold i Benny Jamz’ privatliv. Vi har derfor ingen kommentarer.”
Benny Jamz har anket rettens afgørelse.