Person påkørt: Trafikuheld i centralt kryds i Aarhus

Mandag klokken 13.09 modtog Østjyllands Politi en anmeldelse om en personpåkørsel i krydset ved Frederiksgade og Rådhuspladsen i Aarhus.
“Flere patruljer og en ambulance blev sendt til stedet, hvor én person var blevet ramt – formentlig i en højresvingsulykke.
Den pågældende blev efterfølgende kørt til hospitalet,” fortæller vagtchef hos Østjyllands Politi, Emil Enemark Sørensen.
Ifølge de foreløbige oplysninger er personen umiddelbart ikke kommet alvorligt til skade.
Ulykken medførte en periode med trafikale udfordringer, da krydset var lukket, men trafikken begynder nu langsomt at glide igen.