Udrykning og alarmer: Politi og brandvæsen til stede på Aarhus Havn

Hvis du kommer forbi Aarhus Havn i dag, vil du opleve øget aktivitet i løbet af dagen.
Politiet afholder nemlig en større øvelse i samarbejde med brand- og sundhedsvæsenet flere steder på havnen frem til kl. 15.
Det skriver Østjyllands Politi på X.
“Der kan være udrykning, alarmer og lignende, men det er blot en øvelse,” skriver Østjyllands Politi bl.a. i opslaget.
Formålet med øvelsen er at styrke samarbejdet mellem myndighederne og sikre en effektiv håndtering af potentielle nødsituationer i fremtiden.
Vi afholder øvelse sammen med brand- og sundhedsvæsen på Aarhus Havn i dag frem til kl. 15. I forbindelse med øvelsen vil vi være til stede flere steder ved havnen, og der kan være udrykning, alarmer og lignende, men det er blot en øvelse. #politidk
— Østjyllands Politi (@OjylPoliti) February 25, 2025