Spor spærret: Uheld i morgentrafikken ved Aarhus

Opdatering: Oprydningsarbejdet er overstået, sporet genåbnet og trafikken glider igen på strækningen.
Der er netop sket et uheld på Rute 15 fra Hornslet mod Aarhus N mellem <20> Skejby og <19b> Søften.
Det oplyser Vejdirektoratet.
Venstre spor er i øjeblikket spærret på stedet, hvor redning er fremme.
Oprydningsarbejdet forventes at blive afsluttet i løbet af morgenen, lyder det fra Vejdirektoratet.
Følg situationen løbende lige her