Biler i sammenstød: Uheld skaber tæt trafik på motorvej ved Aarhus

Tre biler er her til morgen kørt sammen i venstre spor lige før frakørslen til 47 Tilst.
Uheldet trækker i øjeblikket kø fra Motorvejskryds Aarhus Vest.
Tidligere var to spor spærret, mens politi og redning arbejdede på stedet.
“Bilerne er fragtet videre og redningsfolket kørt derfra. Der er altså åbent igen i alle spor.
Nu skal køen blot afvikles og den starter syd for Motorvejskryds Aarhus Vest,” lyder seneste melding fra P4 Trafik.
Læs også: Spis for 299 kroner: Aarhus Eat Out er skudt i gang Vejdirektoratet melder fortsat om forlænget rejsetid på op til 30 minutter.
Normal trafik forventes efter myldretiden.