Køen vokser: Uheld skaber tæt trafik ved Aarhus

Opdatering: Der er nu ryddet op efter uheldet.
Der er sket et uheld i sydgående retning på E45 mellem Aarhus Syd og 51 Skanderborg N, hvor 3. og 4. spor lige nu er blokeret.
Det meddeler P4 Trafik.
Uheldet bekræftes på Vejdirektoratets hjemmeside.
“Uheld. Spor spærret. Kun 2 farbare spor.
Beredskab er på stedet og spærrer venstre spor,” lyder meldingen.
Situationen skaber i øjeblikket kø i sydgående retning på motorvejen, hvor der meldes om op til 30 minutters forlænget rejsetid.
Vejdirektoratet forventer normal trafik igen i løbet af eftermiddagen.