Ung kvinde gik amok: Betjent bidt i benet

En bytur i Aarhus endte dramatisk for en ung kvinde, der formåede at rage uklar med flere mennesker – heriblandt to fra ordensmagten.
Allerede inden betjentenes ankomst havde kvinden hidset sig så meget op, at den ansvarshavende på det diskotek, hun befandt sig hos, så sig nødsaget til at slå alarm.
Diskoteket havde brug for politiets hjælp til at bortvise den unge kvinde, der blev beskrevet som aggressiv i sin adfærd.
Kort efter fik politiet selv syn for sagen.
Læs også: Spis for 299 kroner: Aarhus Eat Out er skudt i gang Slog ud og bed fra sig
Da patruljen nåede frem til stedet slog kvinden ud efter den ene betjent, hvorfor hun blev anholdt.
Men det stoppede ikke der.
Under anholdelsen bed hun den anden politibetjent i benet.
Kvinden blev efterfølgende kørt til afrusning i detentionen, skriver Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Hun er sigtet for to gange vold mod tjenestemand i funktion.