Helt spærret: Væltet lastbil lukker motorvej mod Aarhus

Opdatering kl. 12: Efter at have været spærret i 6 timer er motorvejen nu genåbnet. Det meddeler Vejdirektoratet.
På rute 15 Herningmotorvejen i retning mod Aarhus er der lige nu helt spærret, efter der er sket et uheld mellem 26 Hårup og 24 Låsby.
Det oplyser Vejdirektoratet på X.
Årsagen er, at en lastbil er væltet på strækningen. Trafikken ledes fra ved Hårup.
Politi og redning er fremme ved ulykkesstedet.
“Vejen forventes genåbnet i løbet af formiddagen. Find alternative ruter og forvent forlænget rejsetid,” lyder det fra Vejdirektoratet.
Læs også: Vidner søges: Mand røvet på Banegårdspladsen I øjeblikket meldes der om op til 30 minutters forlænget rejsetid.
Du kan følge situationen løbende lige her