Vær opmærksom: Adskillige togafgange ændret og aflyst

Banedanmark varslede i december, at togtrafikken vil lammes 16.-20. januar.
Men allerede denne uge vil der være store ændringer for dem, der benytter sig af statsbanerne.
Gældende fra i går, søndag, har Banedanmark annonceret adskillige aflysninger på ruter i både syd- og nordgående retning. Det skriver TV2Østjylland.
For eksempel vi der fra 4. til 10. januar ikke køre lyn- eller regionaltog mellem Aarhus H og Fredericia i aftentimerne.
Også dem, der skal nordpå, vil blive berørt.
Fra tirsdag d. 6. januar og frem til 15. januar vil alle tog mod Aalborg fra Aarhus H i aftentimerne blive aflyst.
Årsagen er ifølge Banedanmark sporarbejde.
I nogle tilfælde vil der blive indsat togbusser på de berørte strækninger.
Banedanmark opfordrer passagererne til at holde sig orienteret via Rejseplanen.
Læs mere på mittog.dk.