Vær opmærksom: Vejarbejde lukker tilkørsel ved Aarhus

Trafikanter, som skal nordpå ad E45 Østjyske Motorvej via <47> Tilst må nu ud på en omkørsel.
Tilkørselsrampen i nordgående retning vil nemlig være spærret helt frem til starten af september.
I forbindelse med udbygningen af E45 Østjyske Motorvej fra fire til seks spor, er Vejdirektoratets entreprenør ved at lave arbejde på tilkørselsrampen ved <47> Tilst i nordgående retning.
Derfor er det ikke muligt at køre ind på motorvejen i nordgående retning frem til den 3. september.
Det skriver Vejdirektoratet i en pressemeddelelse.
Trafikanter må i perioden finde alternative ruter.
I området skiltes med omkørsel via Motorvejskryds Aarhus V, hvor man kan tage sløjferamperne rundt og køre nordpå.