Vær opmærksom: Vejarbejde påvirker central strækning i to uger

Fra torsdag 6. november og to uger frem vil der være vejarbejde på Rådhuspladsen.
Årsagen er, at Aarhus Vand skal arbejde på Rådhuspladsen – og det får altså betydning for trafikken.
“Fra 6. til 21. november er Rådhuspladsen derfor snævret ind til ét spor i retning mod Frederiks Allé – som bilister i øvrigt ikke kan svinge til venstre ad i perioden,” lyder det fra Aarhus Kommune.
I perioden vil det fortsat være muligt for cyklister at passere arbejdsområdet i en afskærmet bane.
Fodgængere vil blive henvist til modsatte fortov, oplyser kommunen.