McFlurry med hyl i: Vi har testet “farlig” lakrids-is

Julen starter tidligere og tidligere, siger de – og det gør halloween også!
Nu har McDonald’s i hvert fald taget hul på noget, der godt kunne minde om en ægte efterårs-halloween-banger i kategori med Starbucks Pumpkin Spice Latte – nemlig en McFlurry med smag af heksehyl.
AAAAAARRRRRRRRRRGGGHHHHHHH, skriger vi bare.

Heksehyl + sundaeis = masser af mundvand
Derfor slentrede vi en tur forbi mandag formiddag – på en solskinsdag, hvor sommersæsonen virkede tættere på end det mørke efterår.
Og lækkert så det ud, da vi fik langet to isdesserter over disken med fyld af blød sundaeis, lakridssauce, karamel og sprøde saltlakridskugler. JA TAK.
Smagen skuffede da heller ikke!
Hvis du kan lide lakridsklassikeren, så vil du også elske denne; Den kolde vaniljeis gør lakridskuglerne sprøde, mens karamellen balancerer det salte og søde.
Hvor man godt kan føle sig lidt tung efter en hel pose heksehyl, så er vi overbeviste om, at man sagtens kan spise mere end én is, uden at føle sig oppustet.
Det var ligesom om himlen blev mørk, og vi kunne skimte regnvåde skyer trække sig sammen i horisonten. Vi fik i hvert fald lyst til at tage bløde sokker på og pynte op med sort og orange – eller slænge os under fleecetæpper og spise flere is.

Lækkert samarbejde – skynd dig!
McFlurry med Heksehyl fås kun i en begrænset periode, men hvis det stod til os, kunne det godt blive en efterårsklassiker.
Isen er udviklet i et samarbejde mellem McDonald’s og Toms. Selve slikken Heksehyl, som vi kender i dag, blev lanceret af Toms tilbage i 1970’erne, og siden er den blevet en favorit blandt mange.
Hvis halloween smager sådan her, så er vi klar til at begynde fejringen nu!