Ægte Aarhus-klassiker: Winnerskjold afslører menuen til stor AGF-hyldest

Det er formentlig en flok tømmermændsramte spillere, der om lidt stiger på bussen for enden af Stadion Allé.
Ondt i håret eller ej – guldfesten fortsætter, og hele byen er inviteret, når AGF hyldes på Aarhus Rådhus i eftermiddag.
Her står borgmesteren klar med lidt af hvert, når spillerne ankommer.
Det afslører han over for TV 2:
“Vi serverer et stykke kransekage og nogle bobler, men vi har også sørget for et Aarhus-sæt – en Ceres Top og en Arnbitter.
Jeg ved ikke, om de har lyst – de har vist festet igennem, men muligheden skal da være der,” siger Anders Winnerskjold.
Inden eftermiddagens hyldest på rådhuset kører guldholdet i åben bus gennem byen.
Læs også: Guldfesten fortsætter: AGF kører i åben bus gennem Aarhus Turen starter John Stampes Plads kl. 15:55, hvorefter guldbussen sætter kurs mod rådhuset og den helt store hyldest.
Spillerne ventes at ankomme omkring 16:15, hvor startskuddet lyder til et større program i og omkring Aarhus Rådhus.
Læs også: Her er programmet: AGF bliver hyldet i hjertet af Aarhus