Slår rekord: Isabella er det yngste byrådsmedlem nogensinde i Aarhus

“Jeg er blevet den yngste i Aarhus Byråd! I går slog jeg rekord og blev det yngste byrådsmedlem i Aarhus nogensinde.”
Sådan skrev Isabella Heilmann (EL) selv på sin Facebook dagen efter valget.
Med sin alder på blot 21 år, tager hun altså titlen som det yngste medlem i Aarhus Byråd. Som hun selv skriver:
“Ungdommen får altså en stemme i Aarhus. Et kæmpe stort tak til alle jer der har stemt ungt, det er en kæmpe ære at stå i spidsen for et af de historisk yngste byråd.”
Læs også: Så er det afsløret: Her er valgets største stemmeslugere i Aarhus Isabella Heilmann fik hele 1.915 personlige stemmer.
Med dem napper hun et af de tre mandater, som Enhedslisten fik ved valget i Aarhus Kommune.