Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

30 medarbejdere på to år: Aarhus-bureau vokser med kunderne

Af Annoncør

Det er kun få år siden at Obsidian Digital etablerede sig i Aarhus, men takket være god vækst sammen med kunderne og opkøb af det lokale bureau Heymedia har kontoret nu ramt 30 ansatte – og med ambitioner om meget mere.

Fokus på E-handel og B2B-virksomheder

Kunderne i bureauet, der oprindeligt startede i København, men i dag ansætter lige mange medarbejdere i de to største danske byer, er fortrinsvis inden for e-handel og B2B.

“E-handel er vokset meget særligt under corona, og konkurrencen om kunderne er blevet skarpere” forklarer partner Mark Yuen, der også er direktør i Aarhus. Han fortsætter:

“Vi hjælper vores kunderne med at stå skarpt, når deres mulige kunder søger efter ydelserne og produkterne online.”

Ydelserne er blandt andet søgemaskineoptimering, annoncering i Google Ads og annoncering på sociale netværk.

Anerkendt af Pinterest for arbejde med lokal virksomhed

Obsidian Digital arbejder bl.a. sammen med smykkevirksomheden Pilgrim. Samarbejdet er blevet anerkendt af Pinterest for flotte resultater med en Officiel Succes Case.

“Dem vil vi gerne have mange flere af. Det betyder mere, når de store platforme siger, at vi gør det godt, end hvis vi står og klapper os selv på skulderen” forklarer Mark Yuen.

Casen med Pinterest er den første case i Norden, der er anerkendt for gode resultater inden for e-handel.

Ansætter mange nyuddannede

For at fortsætte væksten regner Obsidian med at ansætte nye medarbejdere månedligt i løbet af året. Her er Aarhus en vigtig del af ligningen.
“Aarhus udmærker sig med mange relevante uddannelser, særligt inden for e-handel, og jeg tror vi vil se større vækst her end på vores kontor i København” siger Mark Yuen og fortsætter:

“Jeg er først tilfreds, når Aarhus er det største kontor i Obsidian Digital.”

Obsidian ansætter mange uden erfaring. Det vigtigste er attitude og viljen til at blive den bedste.

“Fremtidens CMOs er ikke dem, med mest erfaring. Det er i stedet nye personer, de er født digitale, forstår at omstille sig og er villige til at knokle sig til tops, og vi har rammerne til at de kan gøre det.”

Del artikel

Andre læser også