Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Usædvanlig konkurrence:  Vind en butik i City Vest

City Vest Shoppingcenter har netop igangsat en konkurrence, hvor en heldig iværksætter kan få muligheden for at prøve kræfter med egen butik i shoppingcenteret og på den måde få udbredt kendskabet til sit koncept

 

Det er vist ikke en overdrivelse at kalde City Vest Shoppingcenters nye konkurrence for anderledes. Det er i hvert fald ikke hver dag, at man har muligheden for at vinde en butik. Men det er tilfældes nu hos shoppingcenteret i Brabrand.

 

Onsdag blev konkurrencen om et attraktivt beliggende butikslokale samt sparring og hjælp til markedsføring i tre måneder hos City Vest nemlig sat i gang, oplyser shoppingcenteret selv i en pressemeddelelse.

 

Butikslokalet, der stilles til rådighed, har en attraktiv beliggenhed for enden af rulletrappen på anden sal. Konkurrencen er fra City Vests side en måde, hvorpå shoppingcenteret kan bakke op om iværksætteri, da det kan være svært at være startupvirksomhed, begrundes det i pressemeddelelesen.

 

Usædvanlig konkurrence:  Vind en butik i City Vest

 

“Vi brænder for det lokale fællesskab og vil utrolig gerne støtte op om vores lokale iværksættere. Vi ved, at det kan være svært at etablere sig, så vi vil gerne give en ildsjæl mulighed for at prøve kræfter med sit virke og nå ud til et bredt publikum,” fortæller Anja Ballegaard, marketingchef i City Vest, i pressemeddelelsen.

 

Kravene for at deltage i konkurrencen

For at deltage i konkurrencen skal der indsendes en butikscase, hvori produkt eller ydelse af konceptet præsenteres, beskrive hvem butikken henvender sig til samt uddybe, hvordan markedsføringen af butikken som en del af City Vest vil foregå. Yderligere skal der medfølge en grafisk fremstilling af, hvordan iværksætteren forestiller sig at indrette butikken. Det er et krav, at butikken skal kunne følge shoppingcenterets åbningstider samt udfylde butikslokalet. Såfremt det ikke er muligt at udfylde et lokale med eget koncept, er det muligt at gå sammen med andre iværksættere om en fælles butik, kravet er blot, at det skal fungere som samlet koncept, fremgår det af pressemeddelelsen.

 

En jury bestående af Center Manager Lotte Skou, Marketingchef Anja Ballegaard samt social arkitekt og daglig leder af Square One, Yvonne Bauer, udvælger en vinder. Vinderen af konkurrencen får direkte besked 19. oktober og har herefter omkring en måned til at bygge butikken, så den kan stå klar til åbning midt i november – lige inden julehandlen.